2013. február 4., hétfő

17.~


Mikor ezt megtették, és láttuk, hogy nyílik az ajtó, azt hittem szívrohamot kapok..
Aztán berontottak a srácok...
-JÓ REGGELT, FIATALOK! -üvöltözött Louis, és felénk jöttek hatalmas vigyorral, ami csak azért volt kínos, mert még Harry és én is csak fehérneműben voltunk, kivéve azt a lenge valamit ami rajtam volt szintén, de az kb azért van, hogy ... Nem is tudom miért van.
-A.Szívem. -próbáltam egyenletesen venni a levegőt, már komolyan lepergett előttem az életem, és hogy egyszer csak fegyveres betörők jönnek be..
-Jaj de romantikus, azt mondta Harry ellopta a szívét. -érzékenyült el Louis.
-Éppenséggel TE loptad el az ÉN kulcsomat..! -néztem rá nagy szemekkel, megrémült fejjel.
-Én mondtam, hogy nem jó ötlet.. -vonta ki magát az egészből Liam, akit Zayn követett.
-Én ettem... Azt se tudtam, hogy elhozta.. -állt félre Niall is. Mivel valamennyire sikerült lenyugodnom, már nem voltam mérges rá.
-Jó mindegy, akkor már inkább Louisnál legyen, mint hogy valaki más lopta volna el.. -legyintettem.


-Te ezt nem gondoltad át alaposan.. -nézett rám Zayn, amire gondolkodóba estem, és egyetértően rábólintottam.
-Bocsi, csak vészhelyzet esetére vettem el, hátha Harry-vel mindketten elvesztitek az eszméleteteket és be van zárva az ajtó, betudjunk jönni.. -magyarázta édesen. Elvigyorodtam.
-Semmi gond. -mosolyogtam.
-Itt van. -nyújtotta kisfiúsan felém a kulcsot, de vissza toltam.
-Ne, hagyd csak, maradjon nálad, végülis igazad van, valamilyen szempontból.. -mondtam, amire Zayn ismét rám nézett.
-Ezt se gondoltad át alaposan.. De se baj.. Hjaj van mit még tanulnod, szívem. -mosolygott, és megveregette a vállam. Elnevettem magam, majd kicsit kínosabbá vált a helyzet.
-Khm.. Szóóóval... Jól telt az éjszakátok? -tette fel a kérdést Louis fülig érő mosollyal, miközben végig nézett rajtunk. Paradicsom vörös fejjel pillantottunk össze Harry-vel.
-Nem nyilatkozom az éjszakámról. -mondta végül Harry, bár feleslegesen, mert már mind rájöttek a dologra.
-Oké, akkor én most szerintem felöltözöm, neked se ártana, gyere.. -álltam fel gyorsan, és Harry mellett elhaladva őt is magammal húztam. Hallottuk hogy kint még nevetnek egy sort, majd becsuktuk az ajtót és elkezdtünk felöltözni.
-Egyébként..Nagyon zavarna, ha felhívnám..? - Kérdeztem rá félve, miközben a hajamat fésültem.
- Conor-t ? Felhívhatod..1 feltétellel.. - Sétált mögém huncut mosollyal az arcán.
- Mégpedig..? - Fordultam vele szembe.Derekamnál fogva közel húzott magához és lágyan megcsókolt. Eldöntött az ágyon és a megszokott módon tovább csókolt. Elfelejtettük, hogy nem egyedül vagyunk, szóval mikor kinyílott az ajtó, mindketten összerezzentünk és különváltunk egymástól.
- Nektek nem volt elég az éjszaka..? - Sipákolt Louis. Harry reflexből neki vágott egy párnát majd üldözőbe vette.
- Tudod apa..A gyermek bántalmazást büntetik... - Állt meg Lou egy pillanatra.
- Mellesleg..Anya te ezt hagyod..? - Nézett rám boci szemekkel.
Vigyorogva megforgattam a szemem, amit Harry igennek vett, így még egyet rávágott a párnával. Louis felsikított, és oda futott hozzám, majd mint egy kisgyerek az anyukáját, átölelt, és elbújt Harry elől. Nevetve átöleltem.
-Jaj, nem kell ám ennyire megvédeni.. -grimaszolt Harry. Felvontam a szemöldököm, és gondoltam visszavágok valahogy.. Ami épp' kézre esett, az az volt, hogy Louis-t megpusziljam. Meg is tettem, amire Harry természetesen felháborodott..
Elkezdte mondani a magáét, de amúgy vicces volt.. Felkapta magára a pólót, ami még nem volt rajta, és kiviharzott a nappaliba. Louis-al egymásra mosolyogtunk, és miután én is elkészültem kimentünk. Harry ölbe tett kézzel, előre nézve ült a fotelban, duzzogós arccal, míg körülötte Zayn vagy 3× kiöntötte röhögés miatt az üdítőt amit ivott, és Liam még löködte is közben nevetve, Niall meg rajtuk röhögött.. Így eléggé virított Harry a komor arcával.
Mikor odaértünk, Harry direkt nem nézett se Louis-ra se rám. Beleültem az ölébe, amire nem reagált semmit se. Átöleltem, de semmi. Aztán persze amit már az elején meg kellett volna tennem, a szokásos "bocsipuszi". Természetesen erre már reagált, és óriási, csillogó gyönyörű szemeivel meredt rám. Bocsánatkérően lebiggyesztettem alsó ajkamat, amire szélesen elvigyorodott, és megcsókolt.
-Mintha kopogtak volna.. - Szólalt meg Lou, ezzel csendre intve mindenkit.
- Én nem hallottam..De azért megnézem. - Felálltam Harry öléből és kisiettem az ajtóhoz.

Miután kinyitottam, a rég látott barátnőmmel találtam szembe magam.
- Szép mondhatom..Egyik reggel még csak úgy berontasz hozzám, aztán le sem szarsz..- Játszotta a sértődöttet, majd automatikusan besétált a nappaliba.
- Wáow.. - Tátott szájjal, meghökkenve állt meg a fiúk előtt. - Mit keres nálad 5 félisten..?! - Fordult felém kérdőre vonva. - És nekem még csak nem is szólsz..- Boxolt a vállamba "dühösen". A fiúk felnevettek én pedig igyekeztem bocsánatkérően ránézni.
- Fiúk, ő itt Becky.Becky ők itt : Harry,Louis,Niall,Zayn és Liam.
-Rendben.. Ki szingli? -tette fel barátnőm a költői kérdést, tenyerét összecsapva. Természetesen Harry-n kívül mindenki lelkesen tette fel a kezét. Barátnőm Harry-re nézett gyanúsan. 
-Szóval te nem vagy szingli.. Hmm.. -rám pillantott. Féltem hogy nagy hisztit csinál, mert nem mondtam el neki így sunyítva néztem rá. 

-Oké.. Akkor most tegye fel a lányok közül az a kezét, aki szingli... -fordult meg gyanúsan. Louis ismét feltette a kezét nagy vigyorral, amire Liam fapofával visszahúzta a kezét. Tekintve, hogy nem raktam fel a kezem, Becky összefonta melle alatt a karjait, és vesébe látó pillantásokat vetett felém. 

3 megjegyzés:

  1. TUDTAAAM hogy a fiúk leszenek azok:DDD Hajajjj Becky mennyi mindenről lemaradtál:d Nagyon jó lett:D <3 Cinaaaa xx

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett! :3 bocsi, hogy eddig nem komiztam.. kicsit lemaradtam az olvasással.:$ de mindegy is mert nem tudnék mást írni, minthogy "fenomenális!" :D várom a következőt :)xx

    VálaszTörlés
  3. De bírom Becky-t már most ^^ Jaj hamar legyen kövi rész mert elvonási tüneteim lettek...xD :DD

    VálaszTörlés