2013. február 22., péntek

19.~

http://yourloveismydrug1dstory.blogspot.hu/ Nézzetek be!xx

Leültem a kanapéra, és körbenéztem. Louis itt hagyta a sapkáját. Felkaptam a kezembe, áttanulmányoztam, majd gondoltam holnap úgy is jön érte, vagy majd mi átvisszük nekik. Elmentem zuhanyozni, és direkt nem vittem be ruhát, hisz volt egy tervem. Zuhanyzás közben alaposabban megterveztem a dolgot, kínozni fogom Harry-t, és megmutatom, milyen érzés ez.. Persze kicsit más módszert alkalmazok, de na.. Őt legjobban csak így lehet kínozni.. Pasik..
Fürdés után gondosan magam köré tekertem a törölközőt, majd áttipegtem a hálóba. Szótlanul sétáltam el az ágyamig, majd Harry felett áthajoltam és a takaró alól előhúztam a pizsamámat. Mikor visszaegyenesedtem láttam, hogy vágyakozva néz végig rajtam.. Akaratlanul is gúnyos mosoly ült ki az arcomra.
- Jó éjt drágám. - Azzal szépen lassan átsétáltam a nappaliba. Pillanatok alatt magamra kaptam a pizsimet, majd törökülésben felültem a kanapéra és bekapcsoltam a tévét. Nem sokkal később ismételten a nyakamnak támadt.
- Akarlak, most.. - Morogta a fülembe, amitől ismételten kirázott a hideg.
- Mondtam már, hogy nem érdemled meg.. - Igyekeztem minden erőmmel a tévére koncentrálni..
Harry nem hagyta abba nyakam szadizását, sőt.. Áttért ajkaimra, de eltoltam magamtól.
-Harry, ne legyél kanos.. -vigyorogtam gonoszul.
-De megőrjítesz.. -nyögte úgy, mint akit tényleg fizikailag kínoznak. Nem figyeltem rá, és néztem tovább a tv-t. Kis idő után megunta, és szorosan leült mellém. Nem néztem rá, de szemem sarkából láttam, hogy engem néz.
-Meleg van.. -jelentette ki olyan 5 perc után, ezzel le is kapta a pólóját, amire reflexszerűen oda néztem, és megláttam tökéletes hasát, és a gatyájából kikandikáló boxere szélét, ami mindig is szexi volt számomra.. (értelem lvl99.. xd) Tudtam, hogy direkt csinálta, így nem akartam beleesni a csapdájába, tekintetem visszaszegeztem a tvre, de elég nehéz volt..
-Nem vagy éhes..? -kérdezte meg kedvesen, és a mögöttem lévő kezével kifésülte a szemembe lógó hajamat.
-Éppenséggel de.. -néztem rá elgondolkodva. Mosolyogva felpattant, és csinált 2 szendvicset. Az egyik tálat nekem adta, a másikkal a kezében vissza ült mellém, és enni kezdtünk.
-Köszönöm, finom volt. -tettem le a tányért, és kimentem inni.
-Neked bármit. -szólt utánam, és éreztem, hogy mosolyog. Őszintén nem értem, hogy tudott ilyen hamar lemondani a dologról.. Kicsit fura volt.. Túlságosan is fura..
-Nézzünk valami filmet? -tette fel újabb kérdését.
-Öhm.. Nem tudom.. Most inkább ne. -ráztam a fejem, tudtam, hogy a film vágyakat hozna fel bennem, és bármilyen csellel betud cserkészni.. Ezt ő is tudta jól..
Viszont a film amin a tv volt, ritka unalmas volt.. semmilyen érzést nem keltett fel bennem, legalább.. De gondoltam játszom akkor tovább Harry-vel.. Gonoszul elmosolyodtam, de vigyáztam, hogy meg ne lássa, majd mutatóujjammal körkörösen simogattam hasát. Éreztem hogy kirázza a hideg. Aztán mikor még unalmasabb volt a film, már nem is figyeltem rá, maximálisan Harry kínzásán törtem a fejem, és cselekedtem.
Nyakát kezdtem el harapdálni, majd ajkait. Próbált megcsókolni, de nem hagytam. Most én irányítok. Nem engedem, hogy átvegye az irányítást.
-Most már megérdemlem?.. -csuklott el hangja. Olyan volt, mint aki sokkot kapott. De tetszett, hogy így hatalmam alá tudom venni.
-Nem tudom.. Talán.. Talán nem.. -vigyorogtam gonoszul, és tovább szadiztam. Aztán hirtelen elváltam tőle, és kimentem újból inni, közben gondolkodtam az új kínzás módszeren. Teljesen nem terveztem, véletlenül leöntöttem magam üdítővel. Újra gonosz vigyort varázsoltam arcomra, majd kisétáltam.
-Leittam a pólóm.. Mindjárt jövök, átváltom. -nézegettem a pólóm, és lassan besétáltam a szobába. Láttam Harryn, hogy felkapja a fejét, és számításaim szerint, mindjárt itt is lesz... Persze, hogy akkor amikor levettem a pólóm, mikor máskor?.. De végülis ezt akartam..
Háttal álltam neki, és kebleimet semmi se takarta. Nem féltem, már látott meztelenül, nem is azért.
Épp' a másik pólót vettem a kezembe, és tanulmányoztam, hogy tiszta e, mikor mögém került, átölelt, közben megakadályozta, hogy a pólómat felvegyem. Nyakamat kezdte el puszilgatni, majd a falig tolt, ahol kezeivel megtámaszkodva harapdálta nyakamat. Megfordultam, vele szembe, de csak miután a pólómmal eltakartam "magam". Mikor észre vette megcsókolt, és óvatosan elvette kezeimet és pólómat helyéről, kivette kezemből a pólót, és a szoba másik sarkába hajította, csak úgy.. Kezdtem érezni, hogy kicsúszott a kezemből az irányítás..
Harry egyre hevesebben csókolt, és próbáltam vele tartani az ütemet. Aztán megkapta amit akart.. Már nem tudtam.. sőt már nem volt szívem ellenállni.. Annyira feltüzelt, hogy semmi akaraterőm nem volt elválni tőle. Ledöntött az ágyra, és miután nadrágját lerugdostam róla, egy újabb fantasztikus éjszakát töltöttünk együtt..~ 
-Jó reggelt! - Szokatlan csapatkiáltásra keltem fel. Miután ráeszméltem, hogy Harry is és én is ruha nélkül vagyunk, kipattantak a szemeim. Ha itt van Lou, elkerülhetetlen, hogy ne jöjjön be...
- Harry..Ébredj! - Böködtem az arcát.
- Nem ehhez az ébresztéshez vagyok hozzá szokva.. - Nézett rám morcosan.
- Igazán sajnálom..De most öltözz, mert pillanatokon belül megérkezik a fiunk.. - Éppen, hogy magamra kaptam a pólóm nyitódott az ajtó.
- Hellóka. - Jött be vigyorogva Lou.
- Vissza kell kérnem a kulcsokat.. - Gondolkodtam hangosan.
- Ti..Már megint..Nem akarok kis tesót! - Fintorgott ránk Louis.
- Sziaszt..Hoppáá. - Drága Becky is megérkezett köreinkbe...Arcán egy huncut mosoly csücsült.
- Csak nem..? - Egyre jobban elvigyorodott én meg egyre jobban vörösödtem.
- Nektek nincs jobb dolgotok..?! Menjetek és piszkáljátok egymást.. - Nevettem fel, miközben kilökdöstem őket a szobámból.
- Megkapom a szokásos reggeli pusziimat..? - Pislogott rám álmoskásan Harry. Mosolyogva odasétáltam elé, majd apró puszikkal hintettem be az arcát.
Miután felöltöztünk Harry kézen fogott, és mosolyogva kimentünk a többiekhez.
-Loui', tegnap itt hagytad a sapid. -informáltam, miközben a kezembe vettem a tárgyat, és a fejére raktam. Kisfiúsan elmosolyodott, és megköszönte.
-Kapok puszit..? -nézett rám boci szemekkel, aminek nem lehet ellenállni. Így nyomtam egy puszit az arcára, majd fejébe húztam a sapkát, és Becky-hez léptem, aki szemöldökét húzogatva nézett rám. Megforgattam a szemem.
-Hagyd abba.. -böktem oldalba. Intettem neki, hogy jöjjön utánam a konyhába.
-És milyen volt? Jó az ágyban, mi? -kérdezősködött. Lecsiítottam, majd elvigyorodtam.
-Nagyon is.. -pirultam el, és kicsit csajosabb beszélgetésekbe kezdtünk barátnőmmel. Közben meg valami reggelit csináltunk. Vagyis inkább már ebédnek mondanám. Csináltunk fokhagymalevest, másodiknak rizibizit, hússal és mártással. Ahogy hallottuk, Louis és Harry jól elvoltak a nappaliban ölték egymást a távirányítóért, meg ami épp' jött.. Mint két gyerek. De imádom őket.
-Kész a kaja. -tálaltunk fel, és le is ültünk. Harry és Louis közé kerültem, Becky pedig Louis mellé. 
-A többieket hol hagytad, drágám? -kérdeztem Louis-t, miközben fújtam a forró levest.
-Még aludtak, mikor eljöttem, videójátékoztunk tegnap, és elég sokáig szoktak ilyenkor aludni.. Én meg unatkoztam, és átjöttem. Remélem nem baj. -biggyesztette le alsó ajkát amire elmosolyodtam.
-Dehogyis. -intettem. Ennek örömére belekóstolt a levesbe, ami mint mondtam, még forró.
-ÁUUU!! -fogta a száját.
-Mondtam, hogy meleg..! -szóltam le, és aggódva figyeltem, ahogy szenved.
-Nem halsz bele, haver.. -forgatta a szemét Harry, aki ismét kanalazott egyet, elfeledve a tényt, hogy meleg, így ő is fájlalni kezdte a száját, de mivel amolyan "na ki dumál?" fejjel néztem rá, próbálta nem kimutatni..
Miután ezen túlestünk bevágódtunk a tv elé.
-Add ide. -vette ki Harry kezéből Louis a távirányítót. Ha ezek megint össze vesznek ezen, kihajítom a tv-t az ablakon..
-Ne kezd megint! Én nálam volt, add vissza! -szállt szembe Louis-al.. Ebben a kellemetlen csak az volt, hogy én ültem közöttük, így rajtam keresztül civakodtak, és nyúzták egymást. Miután nagy nehezen kiszabadultam, Becky-vel ölbetett kézzel lestük a két srácot. Úgy gondoltuk, itt hagyjuk őket, de tekintve hogy hamar észre veszik, siettünk. Felkaptam a cipőm, és kiléptünk a szobámból.
-Go! -vigyorgott Becky, és elkezdtünk futni a lifthez. Már kezdett csukódni, mikor láttuk, hogy a srácok értetlenül futnak ki a szobából. Mikor biztosra mentünk, hogy nem tudnak már oda érni mielőtt becsukódik az ajtó, vigyorogva integetni kezdtünk nekik, puszikat dobáltunk. A liftben valamennyire megbeszéltük hova futunk, így mikor pittyent, kifutottunk a liftből, ki az utcára, és futottunk vagy 3 utcányit, mikor már nagyon nem bírtam.
-Kijöttél a formádból, drágám. -állt meg Becky is. Azért ő is már rendesen kapkodta a levegőt.
-Na ki beszél?.. -ütöttem vállba lazán. Mivel halvány lila fingjuk nincs a fiúknak arról, hova futottunk, már sétáltunk inkább.
-Azért vicces volt. -nevetett fel Becky, visszaidézve a fiúk értetlen, megriadt arcukat.
-Igen, mint a filmekben, amikor a csaj otthagyja a férjét.. -nevettem vele együtt. Sokáig sétálgattunk, mikor megláttunk egy ismerős arcot a boltból kijönni.
Conor volt az, de nem vett minket észre, szóval ez ennyiben is maradt..
- Tudod..Felmerült bennem az a kérdés..Hogy te hogy-hogy Louis-al együtt jöttél át..? - Mindent tudóan méregettem.
- Ömm..Tegnap hazavittek... Aztán Louis reggel eljött értem.. - Túrt zavartan a hajába.
- Hmmm...Bejön neked ? -Húzogattam a szemöldököm, mire oldalba lökött.
- Mi.?! Nem! - Fintorgott egyet.
- Ha te mondod..- Mosolyogva megforgattam a szemeimet. 
Tekintve, hogy a telefonom nem volt nálam, ezt is megoldották..
-Ez Louis. -jelentette ki barátnőm. Mindentudó tekintettel mosolyogtam rá, amolyan "na és még is honnan tudja a számodat" fejjel.
-Ne nézz így.. Csak.. Oké felvegyem vagy se? -tért el a témától.
-Ne. Nyomd ki. -vontam vállat. Becky kicsit vonakodva, de megtette amit mondtam.
Rengetegszer elmentünk ugyanazon a helyen, szóval gondoltuk inkább elmegyünk a fiúkhoz, a házukhoz. 

3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik és eszméletlen volt elejétől végéig. :) bírom ezt a két csajt :DDD várom a kövit.xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyoooon jó rész lett *---* Hmm nem is tudom, hogy Becky kire hasonlít ;) :d Siessetek a kövivel^^

    VálaszTörlés
  3. Szia Lilly!
    Vár egy kis meglepetés a blogunkon!!!
    xoxo,
    Eleanor Holmes

    VálaszTörlés