2013. január 18., péntek

15.~

*Először is: Ezer bocsánat, hogy ennyit késtünk.:s A suli most eléggé lekötött minket és nem igazán tudtunk géphez ülni..
*Másodszor: Mikor megláttuk a 14 rendszeres olvasót, és a 17 tetsziket a 7 kommenttel együtt a 14. részen, leesett az állunk.:o♥
*A következő rész ismételten 15tetszik és 5 komment után érkezik. Ha még sem..Az a suli miatt van..Szóval előre is bocsi.:s xx


Még mindig sétáltunk, gyakorlatilag kisétáltunk a tömegből, így leültünk egy padra. Ott beszélgettünk még egy kicsit, nem hinné el az ember egy ilyen srácról, de tud értelmesen és komolyan is beszélni. Ilyen témában is remek társaság ez a gyerek.
-Meg kéne keresni a többieket.. - Állt fel Louis.Bólintottam, majd elindultunk.
- Egyébként..Neked van ötleted, hogy mihez kezdjek most..? - Kérdeztem meg kis hezitálás után.
- Hát..Nem igazán..Talán a legjobb amit tehettek, hogy megbeszélitek..
- Ki vagyok veled segítve fiam.. - Sóhajtottam föl, mire bocsánatkérő tekintettel vállat vont.
- Ott vannak! - Mutatott egy kis bódé felé,ahol vattacukrot árulnak.
Mikor megláttam Harry-t, hirtelen megtorpantam. Nem volt semmi kedvem vissza menni oda..
-Na, mi a baj? -fordult vissza Louis, mikor észre vette, hogy megálltam.
-Louis, én nem akarok most oda vissza menni.. -ráztam a fejem, Harry-t bámulva, és sarkon fordultam volna, ha Louis engedi.
-Ne butáskodj.. Gyere, semmi baj nem lesz. -húzott maga felé karomnál fogva, de ellenkeztem.
-Louis..! -kérleltem. Fogalmam sincs miért volt hirtelen rossz érzésem, mikor megláttam Harry-t, de elakartam menni, rejtőzni, futni, akármi, csak ne kelljen oda visszamennem.
Ezek a gondolatok könnyt csaltak a szemembe, amit Louis is észre vett, így abba hagyta "ráncigálásomat".
-Hé'.. Csss.. -beszélt halkabban, és inkább közelebb lépett, és átölelt. Mivel Louis magasabb volt nálam, nagyon jól esett, ahogy fejemet is átöleli, és teljesen elzártan éreztem magam a világtól.
-Rendben.. Ha nem akarsz vissza menni, akkor menjünk arrébb, mielőtt észre vesznek minket. -mondta megértően, majd hátamra tette kezét, és elmentünk a fiúktól. Leültünk ismét egy padra, a bódék mögött. Könnyeimet letöröltem, majd csak bámultam magam elé.
-Miért kezdtél el sírni?.. -kérdezett rá félve.
-Nem tudom.. -adtam a hülye választ, mondjuk én se igen értettem magam.


-Nem versz át, csak volt valami oka.. Miért torpantál meg?.. -kérdezett máshonnan.
-Nem tudom, Louis. Egyszerűen csak nem volt kedvem még vissza menni Harryhez.. Kell még egy kis idő.. Ne haragudj.. -magyarázkodtam, majd ránéztem bocsánatkérően. Halványan elmosolyodott, miközben szemeimbe meredt.
-Semmi baj. Akkor addig elviselsz engem, majd ráfogjuk hogy nem találtuk őket. -rántott vállat. Elmosolyodtam.
-Köszönöm. -tényleg hálás voltam neki, hogy nem erősködött tovább, és hogy megért. Megöleltem, majd elkezdtünk játszani egy játékot. (értelemlvl99xd)
-Neked mi a kedvenc színed? -jött a kérdés Louis szájából, kisfiúsan. Elvigyorodtam.
-Hát, én minden színt szeretek, de talán a kéket, zöldet és a pirosat jobban egy kicsivel. -adtam a választ.
-Most én jövök. Mi lenne az az egy dolog, amit csinálnál a világ vége előtt? -tettem fel talán a kicsit komolyabb kérdést. Elgondolkodott.
-Építenék egy űrhajót, ami luxus, és jóó nagy. Összeszedném minden barátomat, családomat, rokonomat, beterelném őket az űrhajóba, és mennénk ki a Holdra. -mosolygott. Elmosolyodtam vele együtt.
-Engem elvinnél? -kérdeztem hozzá, sejtelmes mosollyal.
-Nem. Téged itt hagynálak meghalni.. Hülye vagy? Persze hogy elvinnélek. -forgatta a szemét nevetve. Jólesett hogy a barátjának tart, szóval mosolyogva vártam, hogy ő kérdezzen újra.
-Hmm.. Mi volt az első benyomásod Harry-ről? -nézett rám.
-Őszintén..? Az ember nem alakít pozitív véleményt egy olyas valakiről, aki zaklatja, és egészen hazáig követi.. De azon kívül, hogy az agyamra ment, így vissza gondolni vicces.. -mosolyogtam.
-Igen, Harrynek vannak fura dolgai.. Még sose csinálta ezt egy lánnyal se, szóval..
-Szóval megtiszteltetés ez számomra, vagy mi? -vágtam közbe.
-Lehet hogy annak szánta.. -vigyorgott, amire felnevettem. Most megint én jöttem.
-Ha már itt tartunk, te az elején miért voltál velem olyan.. ellenséges? -kérdeztem rá.
-Én nem emlékszem, hogy ellenséges lettem volna. -vágta rá.
-Jó, tudod hogy értem. -forgattam szemem mosolyogva.
-De én nem..
-Akkor miért viselkedtél velem úgy, ahogy.? -kérdeztem máshogy, amire már persze tudott válaszolni..
-Nem tudom, egyszerűen megszoktam, hogy Harry általában minden héten más csajjal szaladgál, és azt is, hogy a csaj nem engem vagy a többieket érdekelte, hanem csak Harry-t, és sose barátkoztunk így össze Harry barátnőjével.. Mindegyik ha ott volt, csak lese szart minket, így nem igen szimpatizáltam azokat a lányokat.. Azt hittem az elején, hogy te is ilyen vagy, de te nem. Téged kedvelünk. -mosolygott. -Foglalkozol velünk, beszélgetsz velünk, jó fej vagy, ráadásul Harry is máshogy szeret téged, mint az eddigi futókapcsolatos csajait.. -utalgatott a dologra. Megértően rábólintottam az elejére, majd elpirultam.
-Örülök, hogy ez a véleményed rólam.. Aranyos vagy, fiam. -öleltem meg.
-Mind ezt gondoljuk rólad. -helyesbített. Még jobban esett a dolog, és már volt kedvem újra Harry elé állni. Hála Louis-nak. Imádom ezt a gyereket.~
Ismételten elindultunk a tömegben és kis idő múlva meg is láttuk a többieket, akik szintén minket kereshettek...Mikor észre vettek minket, akkor egy emberként sóhajtottak fel és megálltak. Mély levegőt vettem, majd miután kifújtam, gyorsítottam lépteimen. Harry elé érve megálltam. Mindenki csöndben figyelt minket, mi meg csak egymás szemét fürkésztük. 
Egy darabig csak így ácsorogtunk, majd összekulcsolta ujjainkat, még közelebb húzott magához, és lágyan megcsókolt. Tudtam, hogy ennyitől még nem tisztázódtak teljes mértékben a dolgaink, de ez bőven elég volt ahhoz, hogy mindketten jól érezzük magunkat a hátralévő időben.
***
A kocsiból kiszállva vártam, hogy Harry is jöjjön, de csak ült tovább a helyén..
- Ma nem alszol nálam..? - Kérdeztem meg, meglepődve.
- Szeretnéd..? - Halvány mosoly jelent meg az arcán.
- Hát..Igen.. - Éreztem, hogy pirulok, és ezen az sem segített, hogy a fiúk is minket néztek..Végül Harry kiszállt, elköszöntünk a többiektől és szótlanul felvonultunk. 

6 megjegyzés:

  1. Ez valami elképesztő lett *-* :D Várom nagyon a kövit,de nagyon nagyon várom :D

    VálaszTörlés
  2. Huhhh már van is rész..lemaradtam :$ Lou olyan kis husiiii zabáljam meg *-* Naaa és kibékülteeeeek jupííííí :3 Siessetek a kövivel ^^ <3Cinaaaa

    VálaszTörlés
  3. Olyan jóó..^^ Kövit már..:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett:)) Nagyon tehetségesen írsz/írtok:) SIESSETEK NAGYON A KÖVETKEZŐ RÉSSZEL !!:))

    VálaszTörlés