2013. január 8., kedd

14.~

*Fanny már megint sz*r jegyet kapott, ezért elkobozták tőle Rozálindát, a laptopját..:D:D:D Mivel ő a képfelelősünk, ehhez a részhez sajnos most nem lesznek képek..:/*Továbbra is 10tetszik 5 komment az új rész ára..:))
*Külön köszönet azoknak akik minden részre nyomnak egy tetsziket és még komizni sem lusták.^^♥

- Mi az hogy zárva ? - Kezdett el sipákolni Louis mikor odaértünk.
- Nyugalom.. Nincs annyira messze a másik vidámpark..- Nyugtatgatta Liam. Visszaszálltunk a kisbuszba és újból útnak indultunk. Az egész utat végig ökörködtük..~
- Niall, muszáj még a kocsiban is zabálnod..? - Szólt rá Zayn.
- Nem értem miért zavar titeket.. - Válaszolt a szőkeség teli szájjal.
- Talán mert hetente visszük a kocsit tisztítóba, mivel valaki folyton lecsöpögteti az üléseket mindenféle szószos szarral. - Fordult hátra Liam egy pillanatra, aztán gyorsan vissza. Niall nem oda figyelve a hallottakra, tovább falatozott.
Mindannyian jót beszélgettünk, mikor Louis hirtelen ötlettől vezérelve kinyitotta az ablakot és kidugta rajta a fejét..Kicsit megijedtem, mivel elég gyorsan mentünk, autópályán, és sorra suhantak el mellettünk kamionok...
- Fiam mássz vissza az ablakból! - Szóltam rá, mire durcásan visszacsukta az ablakot.
Nem sokáig tartott hogy durcizott, pár pillanat múlva már a hajamat buzerálta.
-Harry, szólj a fiadra! Neveled, meg, én már nem hatok rá..! -"nyafogtam" Harrynek. Louis felkapta a fejét.
-Dehogynem, tudsz te rám hatni, ha nagyon akarsz.. -közelített száját csücsörítve, mire Harry jó erősen fejbe vágta, amire elnevette magát az ütődött..
-Ne is foglalkozz vele, Drágám, nem fogok kapcsolatot kialakítani a fiammal. -nyugtattam Harry-t.
-Reménykedtem benne. -mosolygott, majd megcsókolt. A srácok egyszerre kezdtek el "hú"-zni mint az általánosban, meg mintha most először láttak volna minket csókolózni..
Belevigyorodtunk csókunkba, majd lassanként odaértünk a kb 1 órás út után a vidámparkba. Mind kiszálltunk, és Louis Liam-re nézett.
-Ja.. Nincs annyira messze, tényleg.. -forgatta a szemét, amire Liam egy atyai pofont adott neki, így Louis drámaian illően megfogta az arcát, és elesett.
-Fiam, kelj fel a földről, a végén nem engednek be minket. -mutattam az "Állatoknak tilos a belépés" táblára szigorúan. A fiúk jót mulattak rajta, Louis meg kinyújtotta rám a nyelvét.
-Ne akard hogy rácsapjak. -fenyegettem, amire rögtön visszahúzta, és mint egy csorda, beszabadultunk a tele őrült játékokkal lévő parkba..~
-Éhes vagyok... - Mindannyian Niall-re kaptuk a fejünket.
- Ez..Ez már beteges.. - Néztem rá reménytelenül. Niall kedvéért, tehát a legelső állomásunk a kajárdánál volt...A fiúk befoglaltak egy asztalt, én pedig a szőkeséggel együtt a pulthoz mentem.
- Heló. - Köszöntünk a srácnak, aki visszaköszönt, majd megkérdezte, hogy mit kérünk. Már messziről ismerős volt nekem, és a hangja hallatán csak még ismerősebbé vált.
- Egy nagy zacskó popcornt..1 hotdogot..1 hamburgert ééés egy kólát. - Sorolta Niall.
- És te ? - Fordult felém mosolyogva.
- Conor..? - Kérdeztem elgondolkodva, és az előző kérdését figyelmen kívül hagytam.
- Ömm igen.. - Nézett rám zavarodottan. - Várjunk.. - Felcsillantak a szemei. - Aliceee. - Kifutott a pult mögül és szorosan magához ölelt. Nem, nem nézett minket senki hülyének... - Figyelj nekem most sok a dolgom, de mindenképpen szeretnék veled valamikor találkozni.Lehetne róla szó ? - Megállás nélkül vigyorgott.
- Persze. Majd hívlak. - Nyomtam egy puszit az arcára és visszasiettem a többiekhez.

Mikor leültem Harry mellé, abban a pillanatban förmedt rám.
-Mi volt ez..?! -vonta kérdőre, hirtelen be se ugrott, mire gondol.
-Mi?.. -vágtam ijedt fejet.
-Az előbb azzal a sráccal.. Ismeritek egymást?.. -kérdezett tovább, féltékeny tekintetével néha-néha Conor-ra nézett.
-Igen, képzeld, ő Conor. -mosolyogtam már. Harry-n láttam, hogy hirtelen sziven üti, bár nem igen értettem, miért.
-Értem.. -rendezte le ennyivel, és előre fordult. Rápillantottam Louis-ra, aki értetlenül nézett rám. Tátogtam amolyan "majd elmondom"-ot, ezzel ennyibe maradt. Legalábbis nekünk..
***
-Na ide üljünk fel! -mutatott egy nagy szarra Louis. Nem igen láttuk ennek a játéknak az értelmét, de azért felültünk vele. A lényeg az volt hogy egy kabinba fel meg le vittek, és hogy a kabinba egyensúlyozni kellett, különben eldől. Mire leértünk végre, már hatszor kapott el a hányinger.
-Oké, erre soha többet. -jelentettem ki, majd tovább mentünk. A srácok egy érdekes körhintára akartak felülni, amire még az is ki volt írva, hogy 18 éven aluliaknak nem ajánlott. Marhára nem volt kedvem felülni oda..
-Van egy kis gond, újra..El fogyott a kajám és éhes vagyok még.. Ez a fél fogamra se volt elég. Lehet reklamálni is fogok a gyereknek...Viszont nem akarok egyedül menni, ki jön velem? -nézett körbe rajtunk, én meg rögtön jelentkeztem, csak hogy megúszhassam, hogy erre felüljek.
-Majd én megyek! -álltam a szöszke mellé.
-Király, akkor gyere, Al. -vigyorgott, és elindultunk. Küldtem egy puszit a többieknek, bár Harry eléggé furán tekintett rám..

Harry sz.sz.:

Nagyon is tudtam, Alice miért akart Niallel menni.. Csak hogy azzal a Conor gyerekkel találkozzon... Hihetetlen féltékenység futott át a testemen, és egy fokpiszkálóval is átszúrtam volna legszívesebben a srácot..

Mire vége lett a menetnek, Alice-ék is visszaértek. Alice kedvéért ezúttal arra a kilövős izéra ültünk fel. Mikor megláttam a barna hajú, kb velünk egy idős, dolgozó csajszit megörültem, mert tudtam, hogy mi a dolga..( :g... érdekesen hangzik..xdd)
Mikor odaért hozzám és rámhajtotta azt a biztosító akármit, akkor különösen közel hajolt hozzám. Más eseteben zavart volna, de jelenleg remekül fel tudtam használni ahhoz, hogy egy kicsit visszavágjak Alice-nek.. Miután bebiztosított eleresztettem felé egy tipikus csajozós mosolyt, mire kissé elpirult és elsétált.

Alice sz.sz.~

Hihetetlen, hogy Harry így ''flörtölgetett'' a csajjal.. Már hiányzott, hogy féltékeny lehessek... Nem értem, hogy mire volt ez jó neki... A jó kedvem mindössze arra a kis időre tért vissza, míg föl-le lifteztünk, majd miután kiszabadultam az ülésből elviharoztam.
Nem igen tudtam, merre, hogyan, mikor, miért menjek, de hagytam, hogy a lábam vezessen, ráadásul nyugodt voltam, a nagy tömegben úgy se találnak meg. Vagyis azt hittem..
-Ali..! -kiabált utánam Louis, de nem akartam megállni. Bár így is beért.
-Alice, mi a baj? -kérdezett rá.
-Tudni akarod?.. A drágalátos haverod a szemem láttára flörtölt egy csajjal..! -keltem ki magamból, így Louis lecsitított.
-Jól van, nyugi.. -sokáig nem szóltunk egymáshoz, majd eszébe jutott Conor.
-Tényleg, és az a Conor..? -kérdezett rá.
-Tekintve, hogy megígértem, hogy elmesélem, elmondom.. Ő egy régi barátom, akivel 3 évig bonyolult kapcsolatban éltem, erről Harry is tud, meg még pár dologról, és most szerintem.. MEGVAN! -jutott el az agyamig. Hát persze..
-Mi? -értetlenkedett.
-Harry féltékeny volt Conor-ra, ezért bosszút akart állni, ezért flörtölt a csajjal.. -világosodtam meg. Louisnak kellett egy kis idő, míg leesett, de szépen lassan eljutott az agyáig..
-És akkor mit fogsz most csinálni?.. -kérdezte meg, azt amire a választ még én se tudtam.
-Nem tudom.. -bizonytalanodtam el.

8 megjegyzés:

  1. Ajj Harold ne féltékenykedj már..De remélen azért Conor nem fog bekavarni ;) Nagyoon jó lett :D Louis-n röhögőgörcsöt kaptam xdddd Szegény Rozalindaaa :'s Cinaaa xx

    VálaszTörlés
  2. uristeeeen ez iszonyat jó lettt :DD kérlek siess a kövivel..hát Harry elég érdekes volt hogy ezzel vágott vissza de kiváncsi vagyok a folytatásraa :DD

    VálaszTörlés
  3. köviii!!!!!!! <3

    VálaszTörlés
  4. gyorsan kövi, kövi

    VálaszTörlés
  5. szuper^^ várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  6. ááá ez iszonyat jó lett..mikor lesz már kövi réész? :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A félév most eléggé bekavart..:s de holnap jön!:)

      Törlés